Med en iskall coca-cola....

....sitter jag i soffan o funderar.....

Idag har Jonas gjort sin allra sista dag på dagis, för alltid...nu e det sommarlov som väntar innan det sen e dags för skolan i augusti...
Det e blandade känslor hos mig just nu..
Dagiset har varit min/vår trygghet i så många år, o nu lämnar vi den..! Fick en liten tår i ögat när jag för allra sista gången gick ifrån dagiset :-(

Det e läskigt att han nu blivit så stor.. Att han blivit så stor att han snart ska kastas in i skolans värld...
Skolan e bra, men samtidigt så hamnar han i en värld där så mycket finns, både bra o dåligt.. Han hamnar i en värld där jag inte längre har koll..
Ja, det e läskigt...
Men det går nog bra.. :-)

Kommer dock sakna dagis... :-(

Lämnade min kamera på dagis imorse o sa att dem gärna fick ta några kort, o det gjorde dem..
Sååå fina bilder..
Kan inte lägga ut alla, men en lägger jag ut...
En bild på Jonas o hans 2 vänner..

Sååå fina dem e...!!

Fick även hem dagispärmen... Så nu har jag suttit en stund o tittat på Jonas teckningar som han ritat genom åren, hans hand o fotavtryck, självporträtt, kalas kort, massa bilder o annat kul..

Tänk att min fina prins blir 6 år om ca 6 veckor.. Helt otroligt... Nästan magiskt på något sätt..
Tänk att jag har fått det bästa en människa kan få... 2 helt fantastiska barn...
Tänk att jag fått vara med o göra Jonas till den fantastiska person han e idag...
Tänk att jag har lyckats göra något riktigt bra..

Nu ska jag bege mig ut i solen, tillsammans med Jonas o hans kompis Albin som följde med honom hem efter dagis idag :-)

Tjing.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0