Min dag, med ljusen i mitt liv..

En fantastisk dag på sommarlovet :-)

Jag o barnen har haft en himla mysig dag om man bortser från allt gnäll, hahaha...

Så här kommer lite bilder från dagen...!

Kasper leker med sin favorit låda i köket:-)


O jag o Jonas pärlar armband :-)
(vet inte om det syns väl på kortet, men jag e riktigt solBRÄND, hahaha)

.........o vi poserar lite oxå... :-)


Mycket fina bilder :-)

O så var det dags för lite lek oxå, hihi...
Jonas o Kasper tävlar på var sitt fordon :-) Tills vi upptäckte att gåbilen repar golvet, hahaha..


O så 2 riktigt fina bilder, på 2 riktigt fina killar :-)
Älskar er sååååååååååååå.....


Mina heeelt fantastiska prinsar :-)))


Tjing....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0