Mycket nu :-)

Har ju inte hunnit blogga dem senaste dagarna... Kan bero på att jag har börjat jobba igen :-) o det e sååå kul, en frihetskänsla i hela kroppen :-)
E härligt att få komma iväg o känna sig lite duktig på annat än föräldraskap :-)

Har ju nu börjat på ett äldreboende här i stan, mycket trevligt.. Dem jag jobbar med e även dem väldigt trevliga. O hela stället e supermysigt.. :-)
Men idag o i morgon e jag ledig sen gör jag hela helgen o går av vid lunch på måndag för att sen få vara lite ledig.. :-)
Jag känner att jag verkligen uppskattar att komma hem till familjen o verkligen njuta.. Tror även att jag blivit en trevligare både mamma o sambo, tror att jag hade blivit galen av att fortsätta gå hemma..

Men slänger in lite bilder från dagarna som varit :-)

Först ut e toksöta Kasper...

O så bild på tokfina Jonas som bara måste posera med sina gosedjur :-)

O så en bild på mina älsklingar när dem leker i Kaspers rum :-)

O så lite bilder på dagens köp :-)
Först ut e en jätte fin t-shirt som Jonas fick av "farmor"..

O Kasper fick detta av farmor :-)

O jag köpte till mig själv :-)
O jag e mycket nöjd med mitt köp, sitter helt perfekt :-)
Så i morgon blir det denna o ett par svarta leggings :-)

Nu ska jag krama lite på Martin innan det e dags att bege sig till Jenny, ska mysa bara hon o jag o dricka lite vin :-)

Om jag inte skriver innan, så GLAD MIDSOMMAR ALLIHOPA, hoppas helgen blir heeelt fantastisk för er..

Tjing..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0