Sol & Bad

Ja, igår bar det av till badstranden :-) Jag badade inte men Martin o grabbarna gjorde det.. Jag låg för första gången på stranden o lapa sol :-)
Blev kanske ingen jätte förändring men jag försökte ju i alla fall, hahahaha...

Så här kommer några sköna badbilder på dem finaste killarna jag vet... :-)




En jätte mysig dag :-) Måste göras om...snart...




O så en bild på Jonas från i morse vid frukostbordet.. :-))





Jag e världens lyckligaste tjej, med världens finaste o mysigaste kille o med världens finaste barn... Tänka sig att detta underbara liv, e mitt...
Helt otroligt... E så glad att jag har mina 3 killar...!!!


Älskar dem såååå.!!!


Tjing.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0