Underbara älskade...

Lillasyster Sabina...
Igår tog hon studenten o idag bar det iväg på bal :-) O av mig o vår andra syster Sandra fick hon en bal makeup i studentpresent :-)
O såhär blev resultatet :-)))))

Såååå vacker :-)
(försök o tänk bort Jenny som desperat vill vara med på bilden, hihi)

O iväg for hon i alla fall till balen o jag förljde efter... Barnen var hemma med farfar så länge medan jag o Martin åkte mot balen...
Så lägger in lite bilder på fantastiskt vackra Sabina... :-)

Sabina o hennes kavaljer på väg mot ingången...

O självklart en lite närmare titt på bilen dem kom i.....

O så lite bilder på dem utanför...
Vacker som en dag :-)

Sabína o sin kavaljer :-)

O så hela klänningen :-)


Såååå gudomligt vacker hon e... O jag hoppas att hon får en riktigt toppen kväll :-)
Måste dock publicera den helt klart härligaste bilden, en bild som gör att man känner igen henne, hahaha..


Hoppas kvällen blev fantastisk :-)
Love u....!!!

O så en jätte fin bild på Sabina o hennes Johan.. ♥♥
 


Tjing..


Kommentarer
carita

ja helt klart en otrolig lite tös och mycket vacker

2010-06-12 @ 11:10:26
Erica

Såå vacker!

2010-06-12 @ 11:46:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0