2010 - Inte vårat år... :-(

Ja, då började året med att Jonas fastnade i Stockholm eftersom tågen inte gick pga all snö, o så blev älskade Kasper sjuk o vi var på sjukhuset i så gott som 10 dagar..
O sen såg det faktiskt riktigt ljust ut - men så blev Kasper lite förkyld igen :-/ vet inte hur det ska sluta..
O så åkte jag till tandläkaren för att jag haft lite känningar i min ena visdomstand i ca 3 dagar, det hela slutade med att tandläkaren ville dra ut den, vilket han INTE lyckades med, så han sparade den undre delen i min mun o jag fick åka hem med smärtstillande o vänta tills nästa vecka, då dem ska ringa mig för tidsbokning av en liten operation - då dem ska snitta lite o ta ut resten av tanden...

GGGAAAHHHHHH, jag blir gaaaalen snart..

Smärtan blir i princip värre för varje timma som går.. 
Men men.... 
Föda barn kan jag göra om, men det här.....fruktansvärt...! Bara ren smärta...!

Så detta e min dag..

Dock har jag världens bästa tandläkare... Dem erbjöd sig t.o.m att passa mina barn medan jag var där :-) Rart..!
O så fick jag min tandläkares telefonnummer ifall jag skulle få feber eller så..

O så lite bilder på mina, bara mina underbara killar.. :-)
 


Dem absolut finaste killarna ever, hihihi...!

Nu tittar vi på Let´s dance...
Kasper e som sagt sjuk o inte sugen på att sova, så han sitter i Martins knä o leker lite, Jonas hänger på sitt rum o jag sitter intill Martin o Kasper o tycker synd om mig själv..  :-(
Buuhuuu...!

Nä, nog snackat om min smärta...

I morgon händer säkert en massa kul :-)

Tjing...


Kommentarer
Sandra

Stackars dig,hoppas det går över snart, men du jag kan inte låta bli att tycka att martin och jonas är väldigt lika varandra trotts att dom inte är biologiska far och son :-)

Är dom inte lite lika?

2010-03-13 @ 09:07:32
URL: http://morsandra.blogg.se/
Irene - mamma till 2

Ja, jag hoppas det blir bättre snart...

Inge kul alls..



Haha, dem e däremot väääldigt lika i sättet, haha.. I vissa saker e Jonas en liten mini Martin, hahaha..

2010-03-13 @ 14:00:45
URL: http://ieen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0