Desperat..??

Ja, det frågade Martin mig igår.. Han frågade om jag blivit desperat ang min vikt o börjat banta, hahaha...
Jag svarade ja ;-)
Nä, skämt o sido..
Självklart syns det på kroppen att jag pga den förbannade tandvärken inte ätit så mycket den senaste veckan o så när jag äntligen började må liiite bättre i munnen, så kom magsjukan o hälsade på...
Så nu har vi legat deckade jag o Jonas o kräkts i kapp..!!
Men idag mår jag lite bättre, ska faktiskt börja äta lite idag, dock så har min tandvärk kommit tillbaka, men kan vara för att jag inte kunnat äta pencillinet på någon dag o inte heller något smärtstillande, allt har ju liksom vänt o kommit tillbaka :-(
O nu när man egentligen skulle vara på bättringsvägen, så börjar jag nästa vecka med att åka till KSS-käkkirurgin för att dra ut resten av tanden.. Så då blir det en vecka till utan mat o med enorm smärta.. :-(
Men men, vad gör man inte för att komma i form till Egypten resan, hahaha... (ironisk)

Men älskade Martin har varit helt fantastisk.. Han har dock sovit på soffan, men han har varit guld värd med grabbarna.. Jag trodde inte att jag kunde bli så deckad som jag blev, men det gick visst..
Jag har i princip kräkts o sovit...
Helgen blev ju inte som vi planerat.. Jonas skulle ju på Isabelles barnkalas igår, men han fick vackert stanna hemma.. Isabelle fyllde 4 år i fredags :-) Stora tjejen nu..!!
O så kom grannbarnen upp i fredags för att bjuda upp Jonas på lite fredagsmys, med popcorn o Scooby doo tittande, men inte heller det fick han göra.. :-(
Stackarn..

Nä, nu ska jag kika runt på nätet o se vad jag missat dem här dagarna som jag varit borta...

Återkommer med en bild sedan, på mitt nya, smalare jag.. Hahaha..

Tjing


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0