Grattis...och lite till..

Idag började dagen med att jag tog en fika med min lillasyster Sabina, hon fyller 20 år idag :-)))
Stooort grattis..!!

Efter det så gick vi hem till mig, Martin skulle på träningsmatch, så vi skulle hem o ta Kasper..
Vi åt lite lunch o myste lite :-)))

Sen var det dags för kalas, Davids tjej Therese fyller 29 år idag, så dit var vi bjudna.. Så jag o Kasper pallrade oss dit o så skulle Martin komma när han spelat klart..
Det hela slutade i alla fall med att älskade Martin slog i huvudet i någon (på planen) som resulterade i att han fick åka in till Lidköpings sjukhus o sy 6 stygn i huvudet.. :-(((
Inge kul alls..
Nu sitter han här i soffan intill mig, han har lite ont i huvudet men annars e det fint.. O så har han en urgullig sjukhus mössa på sig, han påminner lite om en kassler med det där nätet runt hihi..!!

Stoort tack till underbara Hallenberg i laget som körde hem våran bil o Martins grejer efter matchen..
Såå rart..!!!

Nä, nu sover Kasper middag o jag ska mysa lite med Martin..
Förbannade 2010..!!
Helt klart inte vårat år..!!

Ska ringa Jonas om en stund oxå.. Saknar mig sjuk efter honom.. :-(((

Tjing



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0