Hemkommen...

Nyss hemkommen från vännen Jenny, sååå gott med kräftor o vin.. :-))

Så nu sitter jag här i soffan med ett glas vin intill mig o surfar lite på nätet.. O det värsta av allt e att jag e sååå röksugen, det e eju helt klart det värsta med att ha slutat...Suget.!!
Men har jag slutat så har jag, o jag har hållt upp alldeles för länge för att börja igen, plus att älskade Kasper har astma, han ska inte behöva få det i sig oxå..
O så gör det så ont i själen när Jonas säger att man kan dö av att röka, o att han inte vill att jag ska dö.. :-((
Min lilla gullunge...
Självklart ska jag sluta för deras skull, o för livets skull..

O jag e riktigt stolt över mig själv som lyckats sluta o nu hållt upp så länge..
Jag slutade när jag väntade Kasper o sen när jag slutade amma så kom suget tillbaka... Men sen blev Kasper så sjuk hela tiden, så då bestämde jag mig för att lägga av..
E ju egentligen bara en dum ovana...

Nog pratat om rökning.. Men kan ju inte alltid hålla suget borta - gäller bara att stå emot :-))

Pratade med sötaste Jonas förut, han var såå glad över att hans moster Sandra har fått jobb över sommaren :-) sötnos...
Sen frågade han mig om hur det blir med jobb för min del :-)
Jag svarade att jag sannolikt kommer att jobba i sommar, men inte hela tiden.. Vill ju vara hemma med barnen o Martin oxå..

Nä, nu ska jag dricka ur glaset, sen dags för sängen..
E ju en dag i morgon oxå..!!

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0