Hjääälp.....

Jag e sååååå rädd för min tandläkare nu..
Jag vågar inte träffa honom, så jag satte mig ner med telefonkatalogen idag o ringde en ny.. Så fr.o.m nu så har jag en ny tandläkare som jag ska träffa på torsdag, om inget akut inträffar...
Bävar dock för att behöva ringa min andra tandläkare o säga att jag inte vill ha dem längre...!
Men men, smällar man får ta helt enkelt..

O så har stygnen i munnen lättat på sig idag :-/
Gör skiiiiiit ont...

Nä, nog om denna förbannade tandvärk...


Idag har jag klickat hem en ny bikini... Behöver en ny...
O nu e det bara 5 veckor kvar tills vi drar till Egypten... :-))))))

O såhär snygg kommer jag att vara då.. :-)

Bikinitrosa
Eller ingår inte kroppen i köpet..????
Hmmm, synd.. Hahahahaha...!

Men så ser min bikini ut i alla fall.. :-)
Sexy.. ;-)

Nu ska jag titta vidare på nätet lite... Martin e på en föreläsning, Jonas leker med grannbarnen i sitt rum, Kasper sitter på golvet o leker o tittar lite på teven ibland.. :-))

Tjing..



Kommentarer
Sandra

jäkligt snygg bikini..

Men visst är det som du säger, synd att man inte kan få med kroppen på köpet, dåligt tycker jag :-)'

Jag fick hem två härromdagen, och det blir ju inte riktigt lika snyggt som på bilden.



Men det får ju gå ändå, haha tur att man oftast har ungarna med sig på stranden så folk ser anledningen :-)

2010-03-16 @ 14:32:25
URL: http://morsandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0