Hmmm..

Ja, då bär det snart av till tandläkaren då.. Jag har fått nog.. Dem kanske inte kan ta ut tanden såhär på en helg, men dem kanske kunde ta bort smärtan i alla fall..
Känner mig helt tom.. Hade ingen aning om att tandvärk kunde slå ut en såhär.. Jag har svårt att sova, äta, le, skratta o framför allt e det svårt att vara mig själv..
Men men...
Får se vad dem kan hitta på..
E dock lite rädd för att lägga mig i stolen o låta någon titta o känna i min mun nu när jag har sååå ont.. :-/

Barnen blir hemma o så kommer svärmor o tittar till dem så länge.. Så slipper vi släpa med dem dit för att se mig plågas..


O så ska vi förmodligen, om allt går bra idag, till Patrik o Pernilla o gratta deras dotter som fyllde 2 år för någon vecka sen.. Ska bli väldigt trevligt..
Har ju inte sett dem barnen på länge nu... O deras son o våran Kasper e nästan lika gamla, Kasper e 2 månader äldre.. Så ska bli kul o se hur mycket han vuxit..



Nu ska jag försöka mig på lite tandborstning :-/
O så ska umgås lite med familjen... :-)


Tjing..

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0