Igår.....

.....hade vi verkligen fullt ös här hemma... Vänner o släkt kom hit samtidigt på fika :-) O så hade Jonas sin vän Emilia här på besök oxå...
Dagen var bra o Kasper var på bra humör o åt jätte bra.. Till middag åt han 1 stor burk mat o 1/2 burk efterrätt, så bra har han inte ätit sen innan han blev sjuk.. :-)
Sååå duktig han e..!

O så igår kväll när Martin precis hade gått o lagt sig, jag tror att klockan kan ha varit ca 21:30, så vaknar Jonas av att han kräks :-(
Så det vara bara att tvätta hans rum.. O sen sov jag o Jonas på soffan hela natten, han vaknade 1 gång - kräktes o så...
O idag har det varit lugnt.. Kasper har ätit precis lika bra idag som igår o Jonas har hittills inte kräkts något mera, han äter lite men ofta.. Var iväg o köpte bra-för-magen yoghurt till honom...
O så var svärmor här o tog med sig Kasper på en liten promenad :-)

O om en liten stund så kommer vännen Agneta hit, då ska vi åka en sväng till Skövde - måste hitta något att ha på mig på lördag... Då e det klassträff... 10 år...
Shit, så fort dem 10 åren passerat o i o med det så e man officiellt gammal nu, hahaha...
Bara att acceptera o gå vidare helt enkelt...!

Martin blir hemma från träningen idag, för att ta hand om barnen...
Snällt av honom att han gör det.. Jag behöver ju oxå andas lite frisk luft, speciellt nu när barnen passat på o vara sjuka i ca 4 veckor, då jag mest suttit med någon av dem...
Skulle ju inte bli förvånad om jag snart blir sjuk - lagom till lördag kanske :-/

Nä, nu ska jag sätta på mig lite varmare kläder, innan Agneta kommer...!

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0