Inge kul alls...

Idag mår jag skit.... Skrämmande ont i magen till o från hela dagen, hoppas att det e mensvärk.. O fruktansvärt illamående till o från..
Så det kan vara mensvärk, ägglossning eller så gissar jag på magkatarr... För säkerhets skull så skippar jag kaffet i några dagar..

Men jag o barnen gick ändå ut en sväng - till Kråks lekplats i ca 2-2,5 timma :-) Med vännen Ann-Sofie o hennes 2 barn Alice o Alfons...
Jonas o Alice e väldigt bra vänner o Kasper o Alfons e i princip lika gamla, skiljer ca 3 veckor på dem..

Så här kommer lite bilder från dagen...
Jonas i en bil som INTE brukar vara så nära marken, syns även på repen som man annars brukar få kliva eller hoppa över hahaha... Såååå mycket snö....

Jonas o Alice fikar på en bänk som e så gott som gömd i snön :-)

Ser ni Jonas någonstans på bilden...??? :-)


Orkar inte skriva så mycket nu, ska bege mig till sängen... Mår riktigt dåligt :-(
Men lägger in en toksöt bild på mina underbart vackra pojkar... :-)


Nu ska jag ta en värktablett o sova en blund...

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0