Ingen bra dag..

Blir inte mycket skrivet idag..

Jag e trött o har ont.. Vaknade kl 6:15 med hela munnen full av äckligt tjockt blod.. Urk..!
O så smärtan som lamslagit mig.. :-(
Vill ligga nerbäddad o tycka synd om mig själv..
Men tror att den värsta smärtan kommer från mitt tandkött som liksom vikt sig över tanden, så varje gång jag stänger munnen litegrann så biter jag mig..

Jag o barnen var i alla fall väg o tittade på Martins träningsmatch, den slutade 5-2 till våra killar :-)
Duktiga var dem allt..

O nu vilar jag lite i soffan, Martin ska till Göteborg med sin bror idag på en hockeymatch..
Så jag o grabbarna ska mysa till Melodifestivalen ikväll..

Nu blir det en kopp kaffe till.. (skulle gärna byta ut det till lite morfin..)

Kanske återkommer med lite bilder från dagen..


Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0