Inget igår, lite mer idag :-)

Ja, igår var det fullt upp.. Jag o barnen drog till Öppna förskolan på fm....
Vi byggde en himla stor o fin tågbana.. :-)


Sen hem för att möta Martin o då bar det vidare till affären för att veckohandla lite...
O när det var gjort så släppte Martin av mig vid gamla bryggeriet - där följde jag med en vän på en lägenhetsvisning, efter det så for jag hem o hämtade lite smycken som vännen beställt.. Sen körde dem mig till Martins bror David - hans tjej Therese fixade mina naglar..
Fick ju ett present kort av Martin o Jonas på min födelsedag.. :-)
Dem blev fina - marmorering (något sånt hette det, hahaha) färgerna; Rött, vitt, svart o silvrigt :-)
Sen när jag kom hem så var middagen serverad, vi bjöd även hit svärfar på lite mat..
Våran favorit rätt såklart, hahaha...
Bacon o fläskifilé i ugn o så ris till det... Såååå gott....

Så kommer 2 bilder på naglarna...


Kanske inte dem bästa bilderna, hahaha... Blev mycket bättre i större format..
Udda, men kul...




Idag så ska Martin spela träningsmatch o jag ska på klassfest :-/
10 år sen 9:an...
Shit vad tiden gått... E riktigt nervös faktiskt...
Vissa personer har man ju faktiskt inte sett på 10 år.. Men det ska bli väldigt kul att träffa tjejerna.. :-)

Har lite ångest oxå.. Vad ska man ha på sig..? Jag har hittat min outfit, men nu börjar jag luska på annat... Man vill ju vara fin...
Dem senaste 10 åren ska ju väck liksom, hahaha...

Min syster Sandra e här nu o ska passa barnen medan jag o Martin e borta, snart e det dags att springa till systembolaget o sen ska det sminkas o fixas hår, innan det e dags att åka vid 16:30...!

Ska bli spännande..

Nu kom David o Isabelle hit med ett inbjudingskort till Jonas.. Isabelle blir 4 år snart, så nu blir det kalas :-)
Skojjigt...



O så vill jag skicka ett (litet försent) Stoooort grattis till Pernillas dotter S som blev hela 2 år igår :-)
Stoooort grattis...
Jag hoppas ni fick en jätte mysig dag.. :-)


Nu dags att vara lite social med gästerna... :-)
Tjing..


Kommentarer
sandra

Hej där.

Blev lite nyfiken och måste bara fråga, är det nu i Mars som ni ska till egypten? Eller minns jag fel?

När åker ni och vart?

Min lillebror åker till el gouna nästa vecka o mina kusiner med, värkar va högt tryck i mars :-)



Hoppas allt är bra och att lille kasper är helt återställt

kram

2010-03-06 @ 21:18:49
URL: http://morsandra.blogg.se/
Anonym

hej och tack!!

ser att du med hade en kul dag i går.

fullt ös,, o vad tacksam man är för de underbara barnvakter man har i sion närhet =)..

krams/pernilla

2010-03-07 @ 14:57:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0