Lite ledsen idag.. :-(

Först o främst så e det så att min underbara älskade Jonas åker till Stockholm med min syster Sandra idag..
Hon ringde igår o frågade om hon fick ta med sig honom över påsk.. 
Egentligen gillar jag det inte, tycker att påsk e en familjetid.. O det e ju ändå för barnens skull som man firar med påskägg o sånt..
Men vi har ju Kasper hemma :-)

Så om bara en liten stund så börjar vi åka mot tåget.. :-((((
Kommer sakna honom sååå otroligt mycket..!
Min stora, stora kille..!



Det andra som tynger mig e att min älskade mobil har lämnat mig :-((
I morse när jag skulle starta den efter att jag satt den på laddning, så ville den inte..!!



Tycker verkligen inte om när saker o ting går sönder.. :-(((

Så jag köpte en ny..!!


Så nu hoppas jag att denna telefonen gör mig minst lika nöjd som min förra..
Den ska ha bättre minne i alla fall, sa han i butiken :-))

Nä, nu ska jag återgå till Kasper.. O fortsätta sakna Jonas som nyss åkte till tåget, utan mig :-((
Nu när Kasper fått en ny bilstol så får vi inte plats 5 st i bilen..
Gör såååå ont i mitt hjärta nu..
Hatar detta..!

Längtar mig galen efter Jonas o han åkte för ca 20 minuter sen..
Älskar honom såååå...!

Förstår inte hur jag ska kunna lämna båda barnen o åka till Egypten i 1 vecka..? Vill inte vara ifrån barnen..!
Men men...

Får skriva lite mer senare...

O för dem som undrar..
Jag har inte haft ont alls sen operationen.. Känns jätte bra i munnen nu.. Fortfarande lite svullen o öm på utsidan, men annars känns det nästan som vanligt :-))

Tjing..

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0