Lugnt i dag...

Hittills har dagen varit riktigt lugn o skön...
Jag sov fruktansvärt dåligt, vaknade några gånger av att jag hade ont i magen o så drömde jag en fruktansvärd dröm :-(
Usch o fy...
Idag har jag hittills inte haft så jätte ont i magen, men jag hoppar över kaffet nu i några dagar så får vi hoppas att det ger med sig..
Ska förmodligen leka lite med Jeannette idag :-) såååå kul...
O så ska vi iväg till Öppna förskolan i e.m.. Blir kul, dem har 5 års jubileum o bjuder på fika :-)

O om jag har tur så ringer dem från gymmet idag, så kanske jag kan spinna lite, vore såååå skönt.. Men var ju tyvärr fullt när jag skulle boka så jag fick ställa mig som reserv...

Har tagit lite kort på Kasper idag, på Jonas oxå men han vände bara rumpan till så dem bilderna vill jag ju inte lägga ut, hahahaha...
Men här kommer lillprinsen i alla fall..



Sååå söt man kan vara då... :-)
O så leker man med pappas gamla snusdosa, hahaha...
Ja ja....!

O så den fina bilden på mina grabbar igen.. :-)

Älskar mina underbara prinsar mest av allt.... Mammas godingar :-)

Nu ska jag mysa med Jonas medan Kasper vilar middag... :-)

Tjing..


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0