Mycket nu... :-)

Ja, vart ska jag börja...?

Igår kom min vän Michis o hennes dotter Thea hit, sååå roligt.. :-)
Vi lekte massor o senare på kvällen så gick vi till vännen Jeannette på lite middag o tjejmys..
Tack fina Jeannette för en vääldigt trevlig kväll.. :-)

O idag har det verkligen varit fullt ös, tyvärr så har jag inte riktigt haft humöret med mig - tror jag har en släng av pms idag oxå... :-/
Men vi började dagen tidigt ca 7, o så for vi iväg allihopa med Jonas till dagis, det var gympa på dagis idag så Jonas ville verkligen dit :-)
Sen gick vi en sväng till Ica o handlade lite... Sen hem o titta lite teve o äta lunch..
Sen var det dags att hämta Jonas på dagis... O hem o fortsätta leka.. :-)

Vi fick även besök av David o Isabelle, min syster Sandra o vännen Jenny tittade även förbi en sväng..
David var rar o hjälpte oss med att sätta in Kaspers nya bilstol i bilen, mycket snällt av honom.. O när kl var strax efter 18 så for Michis o Thea iväg o kommer tillbaka i morgon bitti...
Har lite att göra i morgon, ska även ringa till försäkringskassan o prata lite..

Nu på kvällen så har jag o Sandra myst med barnen, Martin e på fotbollsträning o kommer nog hem snart..

Jag har även ordnat min klädsel inför klassfesten som e på lördag, ska bli en intressant kväll må jag säga hihi..
Väntar ett samtal från klasskamraten Emelie ang förfesten o vart den ska hållas, men det lutar starkt åt att det blir i lilla Tråvad :-)

Har även tagit lite bilder på grabbarna idag...
Såååå fina...
Först ut e en bild på Kasper som sover middag idag... :-)
Ser underbart ut...!

O så en bild på grabbarna tillsammans, men tyvärr så e det en gosse som inte riktigt vill titta in i kameran :-)

O så lilla Kasper :-)

O så stora Jonas...


Mina underbara älskade barn...Dem vackraste i världen..
Älskar dem såå oerhört mycket..


Tjing....!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0