Orkar inte....

....Blir inte mycket bloggande idag, jag orkar inte...
Smärtan e sååå hemsk..
Men fick ett samtal från min tandläkare som orsakat mig detta besvär, han har skickat en remiss till Käkkirurgin på KSS - kunde ta allt mellan 7-10 dagar innan jag får en tid.. :-((
O jag orkar verkligen inte vänta så länge..
Så jag ringde dit idag o pratade med dem, dem bad mig återkomma i morgon efter kl 10, då dem borde ha fått min remiss...
Så skulle dem se vad dem kunde göra..

Livet känns en aning hopplöst just nu.. Känner mig som världens sämsta mamma o sambo..
Jag orkar inget, orkar inte prata, orkar inte leka, jag orkar inte ens skratta...
Stackars min familj..
Gråta gjorde jag mycket förut, men knappt ens det orkar jag :-)

Men men, nu ska jag återgå till mitt...

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0