Pausar...

....Ja, jag pausar nog nu....

I morgon e det dags för operation visdomstand :-(((  Känner enorm skräck inför detta moment, vet inte hur jag ska lyckas somna i kväll..
E såååå rädd..!!!!
Vet inte hur bra jag kommer att må, men hoppas på att orka med något blogginlägg i alla fall.. Det bästa av allt e att Martin e pappaledig på onsdag, så då kan jag unna mig en dag i sängen o få tycka lite synd om mig själv..
O så ska jag se till att jag får bra med smärtstillande utskrivet, så jag kanske inte behöver lida lika mycket som förra veckan...

I dag har jag njutit av en underbart god middag som underbara Martin lagade.. Var bara tvungen att äta något riktigt gott med tanke på min kommande vecka, hihi..

O så händer det faktiskt lite saker i våra liv just nu... :-)
Förändring står på listan... Ska bli jätte spännande... :-)
Ja, jag e såååå hemlighetsfull.... Men det måste jag vara, det e ju hemligt..
Ett litet tag till i alla fall..
Vill ju vara säker.. :-)

Nu ska jag vänta in att det förbannade hockeyn snart e slut så jag kan umgås lite med min käre sambo.
Förbaskade hockey..!!!!

Tjing..!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0