Sååå lyckat... :-)

Vilken kväll det var igår... Hahaha...
Blev alldeles för mycket alkohol också, hahaha... Men såååå trevligt o roligt...
Här e en skit snygg bild på mig innan jag begav mig till festen, hahaha...

Vad e väl en fest utan min mössa, hahaha... Som pricken över i:t.... :-)

Tog även med kameran :-)

Kvällen började med att vi skulle träffas hos Annas föräldrar i Tråvad kl 17..
Det gjorde vi, jag, Anna, Emelie, Karolina o Hanna... Vi pratade massor o drack en del alkohol.. :-)
Så då kommer lite bilder från vår lilla förfest hos Anna... :-)

Från vänster har vi; Emelie, Karolina o Anna...


Hanna o jag.. :-)

Hanna

Anna..

Emelie..

Här e vi alla tillsammans... (har dock konstaterat att antingen e tjejerna onaturligt bruna eller så behöver jag sola lite, hahaha.. Jag e verkligen kritvit...)
Emelie, jag, Hanna, Karolina o Anna :-)

Sååå fina vi e... Man kan minsann inte tro att det gått 10 år... Alla e sig lika o fortfarande lika snygga :-)

O så var det dags att bege sig till Kronan i Vara.. Tror faktiskt inte att jag varit inne där en enda gång.. Men men, vi kom dit lite senare än tänkt, ca 1 timme senare tror jag..
Men vi slog oss ner o åt... Var såååå kul att träffa dem andra i klassen, o förutom Anna o jag så var det 2 killar till i klassen som hade barn :-)
Såå kul ju...
Här kommer lite bilder från Kronan oxå..

Jag o Kristin.. :-)
Sååå fina vi e...!

Karolina o jag :-)
Sååå fina... :-)

Karolina o hennes kille Josef :-)

Karolina med en Anna som nog fått liiite för mycket alkohol i kroppen :-)

O så har vi Hanna som myser lite... :-)


En väldigt lyckad kväll... :-)
Vi tjejer pratade om att försöka träffas med jämna mellanrum o umgås, ska ju liksom inte behöva ta 10 år mellan dem större träffarna, hahaha...
Så nu får vi se vem som tar tag i det...

Stooort tack till fina Agneta som kom o hämtade alldeles för berusade mig i natt... :-) Sååå snällt...

Sov länge idag, behövdes för att sova ruset av mig... E inte så bakfull som jag hade trott, känner mig helt okej.. Jonas har sin vän Ludvig hemma, men dem ska snart bege sig hem till Ludvig o leka..
Kasper vilar middag o Martin ligger i soffan intill mig...
Ska väl bege oss ut en sväng sen, måste bara duscha o göra mig snygg, hahaha...

Stooort tack till Emelie, Hanna, Karolina o Anna för en riktigt härlig kväll, hoppas det inte dröjer alltför länge tills nästa gång..!

Tjing...

 



Kommentarer
sandra

hej igen.

Okej där tror jag mina försäldrar har vart några ggr, det blir nog super ska du se :-)



Willes jacka är köpt på linuslotta.com och Ronjas jacka är från Bjarnes.

Men det börjar bli utplockat alltså, gud att allt ska ta slut såfort.



Kram

2010-03-07 @ 14:20:50
URL: http://morsandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0