Saknar....

Ja, alla som känner mig vet om min allergi mot djur..
O egentligen så e jag inte så hatsik mot djur som man kanske kan tro o som jag säkert får folk att tro. I själva verket så finns det djur som jag verkligen saknar..
Som hästar..
O ibland när jag sitter i bilen o vi åker förbi någon ridskola eller så, så händer det faktiskt att jag drömmer mig bort, till hästryggen.. O jag kan riktigt känna hur underbart det e..
O ibland så funderar jag på om jag skulle våga testa - ta ett allergi piller som fungerar sååå bra mot katter o hundar osv, o bara hoppa upp på en häst o se vad som händer..
Men jag e sååå feg.. Jag e såå rädd för att bli riktigt dålig.. 
Men jag saknar det.. 
Väldigt mycket..!!

O annars så har jag det inte hänt så mycket, dem senaste dagarna.. 
Jag saknar Jonas såklart.. Längtar sååå tills han kommer hem... 
O så har jag fikat lite med vänner, promenerat en del o idag så har vi varit hos Martins mormor :-)) Alltid lika trevligt..!!
O i kväll ska jag till underbara vännen Jenny, vi ska äta kräftor o dricka vin :-)))
Ska bli sååå roligt..!!

O så har jag lånat ut kameran till Davids tjej Therese, hon fotograferar lite av sina nageljobb :-)) Därav inga kort på ett tag nu, men så fort kag får hem kameran så ska det plåtas som aldrig förr..!

Så nu ska jag kila vidare..

Tjing.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0