Skit, skit....

Ännu en fantastisk dag med tandvärk...
Ursäkta allt klagande, men det e såååå svårt att undgå tandvärken, hahaha..
Pratade lite med Örnen (där jag går hos tandläkaren) min tandläkare var ledig idag o dem gav mig en ny tid på fredag för att återigen försöka dra ut tanden..
Jag e såååå rädd..
Tänk om dem inte får ut den o jag får gå igenom detta en gång till..?
Jag tror att jag utvecklar tandläkarskräck just nu.. :-(

O inte nog med detta, så efter att vi varit hos Patrik o Pernilla o barnen igår där vi blev bjudna på jordgubbscheesecake (mycket smarrigt) så fick Kasper en allergichock..
Han blev fullkomligt röd över hela kroppen o fick blåsor i huden, så det var bara att packa väskan o fara till KSS.. Där dem konstaterade att han förmodligen reagerat på något..
O jag skulle misstänka att det e den där cheesecaken som han smakade lite av...
Men men, vi fick med oss lite Tavegyl o han ser bättre ut idag...
O nu kl 11 så ska vi till Allergissk på KSS, som dock varit planerat ca 1 månad.. Så får se vad hon säger...!

O till Sandra...!
Ja, jag hoppas att första gången blir gratis.. Jag har ju inte hur mycket pengar som helst o bara kasta bort på tandläkarbesök..
O jag ska ringa mitt försäkringsbolag o kolla lite.. Risken finns ju att det blir svindyrt..!

O varför ska man alltid få Ibumetin eller alvedon när man har ont.. Vad hände med morfinet..????
Hahahahaha...
Efter att man fött barn o e lagom öm o mör överallt, ja men då bjuder dem på lite alvedon, så rart...!!!
O när man har tandvärk o det känns som om hela munnen har sprängts, så får man alvedon..!!!!!
JAG VILL INTE HA ALVEDON..!!!
JAG VILL HA NÅGOT SOM TAR BORT SMÄRTAN..!!!
     Men men, nu ska jag i alla fall gå o ta mig en alvedon o förbereda barnen på en liten tripp till KSS..!!!


(o jag e sååååå hungrig... längtar mig sjuk efter mat....jag ska aldrig underskatta förmågan att kunna äta...)

Tjing..

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0