Usch...

Ja, då var man hemkommen från tandläkarbesöket...
Då har man fått inflammation i munnen oxå :-(
J*a skit...
E såååå trött på att ha ont i munnen.. Men men, fick pencillin som jag ska äta i 10 dagar..

O så bara för att, så måste jag berätta vad tandläkaren gjorde...:

  • Han tittade i min mun.
  • Han tvättade rent såret med antibakteriellt medel


O 4 minuter senare...!!

Ja, det var väl allt..
Då den stooora frågan..?
Vad fick jag betala..?

Jo, hela 1.036:-
Helt sjukt..!

O inte nog med det så fick jag betala ytterligare 154:- för medicin o så..
Jag gissar på att min totala nota kommer att bli riktigt dyyyr...
Tandläkarbesöket i fredags betalade jag inte för, utan dem sa att vi skulle ta det nästa gång.. Men om jag ska vara ärlig så tänker jag prata med dem om det..
Jag sitter INTE o betalar för deras misslyckande..

O så kommer nästa besök förmodligen kosta ca 2.000:-

Heeelt sjukt...
Vet inte om jag ska skratta eller gråta...
Men men, jag har ju inte bara plågor i munnen, lider av sömnbrist, trötthet o irritation - jag e ju även 1.036:- fattigare oxå... Hahahahaha....!

Underbart..!

F*n, dumma år 2010...

 Tjing...



Kommentarer
Sandra

Men du, besöket på ft för att dra ut tanden MÅSTE bli gratis, de skulle dra ut din tand men misslyckades och då ska ju inte DU behöva betala för minst två omgångar för att dra ut den..

Och hade dom lyckats dra ut den då så hade du säkert sluppit infektionen och såledess sluppit betala för idag..

Det måste ju gå att hävda eller? Finns det ingen försäkring som tar sånt?

Återigen stackare :-/

2010-03-14 @ 17:01:47
URL: http://morsandra.blogg.se/
Anki

Stackare. Såg bilden, inte roligt.

Hoppas det blir bättre nu. Kramar

2010-03-14 @ 23:05:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0