Äntligen :-)))))

Underbara älskade Kasper har fått sin första tand :-))))
Vi har tyckt att han verkat lite underlig det senaste, men idag såg vi varför... Han kommer inte bli tandlös... Hihihi..

För övrigt så har Jonas varit hos vännen Järve på kalas, o jag var med där o passade på att sno åt mig lite rabarber, så just nu står det en färdig rabarberpaj på diskbänken o väntar :-))
Underbart..
Solen skiner, det e vaaaarmt ute o i vkäll blir det mys med familjen... Älskart..

O ang mina hemliga planer....Nu börjar det faktiskt närma sig, snart kanske jag kan berätta för er ;-)

Nu blir det fika..

Tjing.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0