En särskild dag... ♥♥

Idag e det 19 år sen min pappa gick bort...
Tyvärr så kan jag inte gå till graven så ofta eftersom han ligger på Skogskyrkogården i Stockholm, men som tur e så finns det fina bilder därifrån att hitta på internet..

Så här ligger han.....någonstans....!

En vacker bild på en så hemsk plats...

Undrar hur han hade sett ut idag? Vad hade han pysslat med? Hade han träffat mina barn.?
Ja, frågorna e många o svaren så få..
Trist...
Men 19 år har gått...
Ibland e jag glad att jag var så liten när det hände, tror det blev enklare att gå vidare då..

Men men, hade varit kul o haft honom kvar..!!

Så nu tänds det några ljus ikväll....O så drömmer jag mig bort, till en plats, där pappa finns..
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Älskar dig pappa..!!!

Tjing.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0