Ett långt inlägg :-))

Har ju varit lite dålig på att uppdatera märkte jag när jag gick igenom bilderna på kameran idag :-))
Så här kommer lite sammanfattning o bilder :-))

EN DAG I LEKPARKEN..!!
Kasper åker rutschkana för första gången, hihi..

Jonas gungar Kasper..

Kasper promenerar till rutschkanan.. :-)

Kasper känner på sanden...

Jonas klättrar i träd..

Kasper upptäcker gräset.. :-)

David, Jonas, Isabelle o Martin klättrar i träd :-)

Vännen Jenny o Kasper poserar :-)





O SÅ VAR DET DAGS FÖR KO-UTSLÄPP..!! :-))

Fina Jeannette i all sin prakt :-)

Martin, Kasper, Magnus o Jonas får snart se korna springa ut :-)

David o Isabelle :-)

Martin o Kasper :-)

O så självklart lite bilder på dem självaste korna oxå :-))
Inte alltid så lätt att ta kort på kor som kommer springande i full fart, hihihi... Men jag gjorde mitt bästa..


Tack alla ni för en super trevlig dag :-))

Jonas fick sitta i en traktor o i en skördetröska, kommer bilder på det vid ett senare tillfälle :-))

Efter ko-utsläppet så for vi i väg till Gullspång för att se Martin o Magnus spela match, gick inte så bra, tyvärr... Bättre lycka nästa gång :-))




O IDAG HAR JAG HAFT EN MYSDAG MED BARNEN I DETTA UNDERBARA VÄDER :-))

Kasper busar i vagnen när vi e på lekplatsen.. :-)


Jonas klättrar...


Jonas blir fångad av vår granne Fredrik, hans barn kommer till Jonas undsättning :-)

Klättring pågår i alla högsta grad, hihi..

Här försöker sig barnen ta sig förbi Fredrik o in i det lilla huset, det går sådär :-)



O så fina Kasper som satt fint i vagnen...

O så fina vagnen som sittvagn :-) Meee like.. :-)


Ja, det var lite kortfattat från helgen o dagen idag :-))



NU LITE ANNAT MYYYS...

Kasper o Jonas vid matbordet idag..

O lille Kasper :-)

Jonas skrattar sig tårögd :-))


Mina underbara barn, vad jag älskar er... :-))


Tjing..

 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0