Förrådet :-)

Jag o Martin kom på idén om att städa vårat förråd vi har här hemma.. Som givetvis behövdes, ångrar att jag inte tog kort innan vi städade ur det, men med kort beskrivning så kan jag ju säga att det var omöjligt att komma längre in i förrådet än ca 1 dm.. :-)
Allt låg inkastat i högar...
Ingen vacker syn alls..
Lagom när vi påbörjat röjjet så blev det fika på Nockes med Jenny o Daniela :-) O jag bad Martin att sätta sig ner under tiden o ta en kaffe o vila lite eftersom att Kasper ändå sov middag..
Men när jag kommer hem så möttes jag av detta :-)

Alt detta i ett litet utrymme lika stort som våran lilla toalett, hahahaha... Men men, nu e det fint :-)
Martin o Jonas e på tippen med allt som ska kastas..

O Kasper, ja han leker med en av sina allra bästa vänner :-)

Ser ni den sjukt fina bodyn som jag la ut på bild häromdagen :-))
Super fin..


Nu ska jag titta lite på nätet... :-)

Tjing.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0