Fotbollsträning :-))

Underbara älskade Jonas har haft sin allra första fotbollsträning idag :-))
O han fullkomligt älskade det..!!
Sååå kul..

Jonas e helt inne i allt som händer runt omkring honom..

Jonas i sitt esse.. :-)
Behöver jag tillägga att han skjuter rätt in i mål här :-)


En underbar kväll... Dock så var det svinkallt, Kasper skrek konstant o jag, jag bara njöt i fulla drag :-)
Min Jonas har blivit stor :-)
Läskigt men kul..
Det verkar även som att Martin kommer bli "tränare" för Jonas lag :-) Dem behöver "tränare" o Martin kan ju sporten o det känns även som en liten Martin grej :-)
Så från o med nu så har Jonas fotbollsträning på tisdagar kl 17... :-)

Nu ska det mysas med lite godis framför teven..
O i morgon när jag vaknar så e det ett svettigt gympass på schemat..
Underbart..!!!
Nu j*r Erica... Det e hårt mot hårt som gäller :-))
Jag har ju varit rätt slö med gymmet det sista, har ju inträffat saker hela tiden, plus att jag inte riktigt känt att det behövts kanske..

Nu - mys..


Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0