Händelserik..

dag idag.. :-)

Dagen började med besök av Magnus Elg o Johan Partanen... Efter det så kom svärmor förbi med Isabelle en liten sväng.. Isabelle o Jonas lekte lite...

Sen ringde Jonas kompis Ludvig o ville leka, så på väg till Martins fotbollsmatch i Timmersdala lämnade vi av Jonas hos sin kompis, sen fortsatte resan på en väääldigt krokig o jobbig väg för oss som lider av åksjuka... O tydligen så led Kasper av det, han kräktes kaskader i bilen när vi nästan var framme, så vi flög ut ur bilen för att tvätta rent så gott vi kunde.
O på med nya fräscha kläder, då vi inser att vi inte har med oss andra kläder än 1 par mjukisbyxor o 1 kortärmad body... O riktigt så varmt e det inte ute...
Så jag ringde fotbollsfrun Pernilla, hon var snäll o tog med sig 2 tröjor till Kasper, o svärmor satte sig i bilen o kom med Isabelles gamla overall + 1 mössa o 1 tröja...
Sååå rart av dem båda 2...
E ju en bit dit o eftersom jag inte äger ett körkort, så hade jag inget annat val än att sitta där o försöka lösa situationen.. :-))

När vi kom hem så påbörjade jag tvättning av Kaspers bilbarnstolklädsel... O när jag ändå var igång så tog jag Jonas bilbarnstoilsklädel oxå :-)
Så nu finns det 2 riktigt rena o fina bilbarnstolar i bilen :-)
Tvättade lite annat oxå när jag ändå var igång, lika bra o passa på :-)

O nu sitter jag här..
Har även köpt nytt regnställ till Kasper :-)
 
Sååå fint... :-)
Han kommer bli sååå fin..

Har ätit lite popcorn oxå.. Inte bra.. 2 dagar i rad nu... Men jag kan liksom inte låta bli, jag e sååååå sugen.. Känner mig lite som en popcornsknarkare eftersom jag verkligen känner suget o springer till Ica med en gång.. Men men, jag slutar väl med det oxå, någongång.. ;-)

Nu, blir det lite teve tittande innnan det e dags för sängen..

Tjing..


Kommentarer
Anonym

Vilket fint regnställ, vart är der köpt?

Kram

2010-05-14 @ 08:32:58
URL: http://morsandra.blogg.se/
Mini

Bättre med popcorn än chips o dip som jag är beroende av!! :P Vi kan byta om du vill!

2010-05-14 @ 11:56:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0