Lycklig ♥♥

Dagarna går o jag njuter så mycket jag kan... Snart e min mammaledighet slut :-(
Känns både spännande o jobbigt att återgå till arbetet.. Men men, vet att det kommer kännas riktigt bra ekonomiskt, man blir ju inte ekonomiskt oberoende av att leva på föräldrapenning i alla fall, hahaha...
Känns nog lite som skräckblandad förtjusning :-)

O så har det gått några dagar sen sist..

Vi har varit på Martins kusins konfirmation :-) Mycket trevligt o dem hade väääldigt goda smörgåstårtor, tryckte i mig 2 bitar med gott samvete :-)
Hur ofta äter man det liksom..?? Hahaha..
Så en liten bild på Kasper från den dagen :-)
Han e dock vääääldigt trött här, fick sova middag strax efter att kortet togs.. Men jag ville så gärna ha ett kort på honom ute i gräset :-)


(O till er som tänker på hans ljusa huvud o solen, så vill jag bara säga att han satt bara där medan korten togs)

O så tror jag bestämt att vi har en blivande konstnär här hemma :-)


O så 2 bilder på världens vackraste killar :-)


( Jonas nya fotomin) Hahahaha... SÖÖÖÖÖT..

O så givetvis ett kort från Jonas fotbollsträning, han e grym..!! O igår var han verkligen i sitt esse, han skallade visserligen ihop med en kille, men efter att han fått lite "superkrafts vatten" av mig ;-) så ökade han tempot o tacklade sig fram mot bollen, som dem andra barnen med andra ord..
Duktiga Jonas..
O jag älskar hans stil på kortet :-)

Måste förstoras :-)

Hahaha..
Jag älskart..!!

Älskar mina barn, älskar min sambo, älskar mitt liv... Jag lever ett såååå lyckligt liv, med det bästa en människa kan få.. :-)
Visst har det sina stunder... Men varför gnälla eller klaga egentligen, jag har fått det bästa livet..!!

Nu, e det matdags för Kasper innan vi ska hämta Jonas på dagis.. :-)
Bara 3 veckor kvar innan han slutar där för gott... :-/

Tjing

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0