Ojsan..

Ja, nu var det ett tag sen jag skrev :-)

Så vad har hänt sen sist..?
I fredags åkte vi o vännen Jenny till Axvall o såg Martins lag spela match, gick dock inge bra.. I lördags var vi o vännen Jenny på Axvalla marknad :-) Skojigt, men kallt..!
O i söndags var en lugn dag, umgicks även med vännen Jenny o senare på kvällen så åkte vi till fotbollsplanen här i stan o såg Martin spela B-lags match :-) gick inge bra där heller..

Men jag har haft en riktigt skön o trevlig helg..

Idag så började morgonen med att jag fick se att söta Jonas o "kusinen" Isabelle hade målat på hans tapet, så fram med trasa o suddigum :-)
Ja, det tog en stund kan man lugnt säga... O jag var väl inte direkt jätte glad över vad dem åstadkommit.. Men men, gjort e gjort..
Sen påbörjade jag en storstädning, gick igenom skåp, micro o spisen, efter det var det dags för alla golv.. O slutligen fick sig toaletterna en ordentlig omgång.. 
Nu efteråt e jag himla nöjd med mig själv.. Det e såååå fint här hemma...

O så sitter jag givetvis o smider på mina hemliga planer ;-)
Ska bli sååå skojigt...!!

O så en liten bild på Jonas...
Martin skickade in honom på rummet så han kunde göra sig redo för sängen, o detta e vad som kommer ut ur rummet... Hahahahaha..
 
O givetvis så e Martin busig med Jonas :-)

Underbara Jonas :-)

Kan hända att det blir svettigt o krångligt att sova med allt detta på sig :-) Men jag måste tillägga att pyjamasen e snygg :-)
O på tal om fina saker... Kolla in denna skit snygga body. :-)
Kasper kommer bli sååå fin..!

Sååå fin ju..!
Me like :-)

Nu, tevemys med Martin..

Tjing..

 



Kommentarer
Mini

Men va fasen!!! Är inte jag värd att nämna i bloggen eller?! Har ju umgåtts massa i fredags, lördags och igår!!!! Så det så!



Puss

2010-05-11 @ 16:55:24
Irene - mamma till 2

Fixat :-)

Ingen glömd... :-)



Puss

2010-05-11 @ 21:38:11
URL: http://ieen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0