Underbara dag..

Dagen började med ett svettigt pass på gymmet med finaste Erica :-)
Sen kaffe med Jenny o Daniela på Nockes...

O sen fick vi oväntat besök av våra vänner Jörgen o Susanne... Dem har jag känt i 9 år, tror jag.. Underbara människor.. :-))
Jörgen e en av Jonas faddrar, tyvärr ses vi inte så ofta fastän dem bor i Vara... Men desto roligare när man väl gör det.. :-)
Dem hade med sig dem 2 minsta barnen, Jennifer 6 år o Hampus 11 månader.. Dennis 10 år o Daniel 7 år var i skolan..
Jätte kul i alla fall...
Tack fina ni för att ni kom, jätte trevligt.. :-)

Sen var jag i väg på ett möte :-)
Säger inte vad, min hemlighet.. Men såå spännande... :-))

O sen blev det livat, grannbarnen kom hit o lekte med Jonas, mig, Kasper, vännen Jenny, hennes lilla O o min lillasyster Sabina. :-)
En heldag i solen, o på vår framsida var det ju även lä, typ hela dagen.. Så det har varit underbart idag.. Hann med lite fika o lite glass oxå :-)

Men vid 19:30 så avslutade jag all lek utomhus, tog med alla barnen in, gav dem lite kvällsmat medan dem tittade på Scooby Doo..
Sen gick grannbarnen hem till sig, o då var det dags för nattning utav Jonas o Kasper.. :-)

En helt fantastisk dag.!!

O så en liten bild på Kasper...
Undrar vad han tänker på.??

Charmtroll... :-)

Nu e det dags för sängen om en stund..


Tjing.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0