Fullt upp...

Tiden i Lund gick snabbt o var intensiv.. Hände mycket i skolan.. Men skönt att man klarade första kursen; Återhämtning...
Nästa närträff missar jag, e i Egypten då... Läskigt... Inte många veckor kvar nu :-/

I går blev det mys med grannarna Fredrik, Stina o deras barn. O Stina stannade kvar på lite vin o massa prat.. Kul :-)

Träffade en vän på Ica i går när jag var o handlade, saknar dig.!!

I veckan blir det en hel del plugg o även en del jobb.. Känns tungt nu o veta att veckan blir tuff, men det kommer kännas bra på söndag, när allt e gjort..
Måste även komma på någon bra avslappningsövning, känner att det behövs.. Jag tycker själv att mitt liv rullar på ganska lugnt o skönt, men märker på kroppen att det förmodligen inte e så..

I dag har Kasper en testnings dag, han testar vårat tålamod så gott han kan :-)
I fredags så hade Jonas en sån dag, o det var knappt att jag orkade mig igenom den dagen, fy.. Det var riktigt tufft..
Han gjorde inget annat än att tjura, gråta, trotsa o var allmänt uppkäftig, shit vad jobbigt det var. Så jag fick ställa in både ishallen o fredagsmyset.. Gjorde ont i hjärtat att se han såååå ledsen när han insåg att han inte fick göra det vi planerat, men samtidigt så kan man inte bete sig hur som helst heller.. O har jag sagt ett nej så e det ett nej...
Men det e ju inte lätt för det..
Skönt då att grannen Fredrik sätter sig ner intill Jonas o säger; "Har du inte lyssnat på mamma idag?" Varpå Jonas svarar "Nej".. Då säger Fredrik; "Men vet du vad Jonas, jag tycker att din mamma gör helt rätt. Vi får ta ishallen en annan dag."

Även om jag vet att jag gör rätt, så e det ändå skönt att få höra det eftersom jag känner mig sååå hemsk..

Nä, nu ska jag klä på mig, vi ska i väg en sväng till Martins bror David på lite fika :-))

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0