Hej, mitt vinterland...

Ja, all denna underbara snö :-) Lovely..!

E ju underbart uppfriskande o få ta en morgon promenad med Jonas till hans skola en dag som denna.. O jag försöker att njuta så mycket som möjligt, blir till att jobba i kväll..
Känner mig inte så jätte sugen, skulle hellre stanna hemma o julpynta :-)) Men men, får ta det i morgon kanske.

O så har jag en del att stå i... Blir mycket att göra dem närmaste dagarna, men så e det..!

Ska snart bege mig ut i snön igen, måste handla lite.. O så gör det ju inget att det snöar o e kallt, för i år har jag ordentliga vinterkläder :-))
Fick inviga mina nya termobyxor imorse, me like a lot..

Just nu sitter fina Kasper o tittar på teve, han har börjat gilla det nu.. O han ser så himla söt ut nät han sitter på sin stol o ser jätte intresserad ut :-)

Nu ska jag strax avnjuta en kopp kaffe, sen blir det en sväng till Ica.. Kanske ringer en vän o ber henne o hennes lilla dotter följa med på en liten promenad :-)) 

Slänger in lite bilder på världens finaste killar...


Kommer sakna mig galen efter Jonas o Kasper när jag jobbar...
Älskar dem så oerhört mycket..
Dem finaste killarna i världen... :-)))

Tjing..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0