Lek & Bus...

I dag har jag varit vid Focus o lekt o fikat med Jonas o hans 2 vänner Kim o Markus.. Såååå roligt, måste göras om snart.
När vi kom hem kom vännen Marie förbi med sin dotter Ebba, dem hade med sig fika, det gillade vi :-)
O så kom vännen Agneta förbi en sväng oxå :-)

O när vi lämnat tillbaka Kim o Markus till deras mamma, så gick vi o köpte pizza med oss hem, o det smakade väldigt gott :-)

Sen åkte älsklingen i väg på fotbollsträning o jag o grabbarna mös här hemma en stund innan det var dags för sängen..
O stackars Kasper har blivit sådär dålig i luftrören igen, så nu e det både Airomir o Pulmicort som gäller flera gånger om dagen, vilket han inte så förtjust i. Han fullkomligt hatar den där masken som han måste ha i ansiktet. Jag ringde även till KSS i dag o frågade om masken, jag tycker att den känns lite liten, så dem skulle skicka en större nu i veckan :-)
Det var snällt.

O Jonas har hittat ett nytt intresse...
SMURFAR...
Hahaha, sååå kul ju...
Men tyvärr finns det så begränsat med smurfar o dyrt e det oxå.. En liten smurf kostar mellan 35-200 kr, helt sjukt.. 200 kr för en liten smurf..!!
O tyvärr finns det inga DVD filmer att få tag i heller, kommer en smurffilm på bio någon gång år 2011..
Herregud, smurfarna har funnits i 50 år o jag hade mängder med vanliga filmer när jag var liten.. O nu finns det typ inget med dem..
Men men, jag får väl stå ut, finns inget annat jag kan göra...
Men jag ger inte upp... JAG SKA HITTA DET JAG SÖKER I SMURF VÄG.....!

Nu e det dags att stänga av datorn, i morgon e det dags för ett besök på VC för min del, ska få receptbelagd medicin mot min migrän.. Ska bli skönt.. Så hoppas jag att jag INTE behöver uppleva smärtan igen på ett tag..
O efter det blir det ett snabbt besök hos vännerna Jeannette o Magnus innan det e dags att bege sig till jobbet.. Känns som om det blivit mycket jobb det senaste, men det e kul o intressant :-))
Känns som om man kommit in i det ganska fort faktiskt :-))

Nu drar jag...

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0