Lugna gatan...

Nu har det inte blivit mycket skrivande av dem senaste dagarna.. Jag har haft fullt upp :-)
Jag har letat mig tokig efter en overall till Kasper, köpte en från Didriksson, dem ska ju vara så himla bra. Jag har själv ett regnställ därifrån som jag e jätte nöjd med, Jonas har sina vinterkläder därifrån o dem e jätte fina, men den här overallen såg ju inte klok ut på..
Kasper såg konstig ut..
Så jag fick pengarna tillbaka, åkte till Skövde med Martin o Kasper, sprang in i alla affärer, o tillslut hittade jag den perfekta :-)))
På HM, varför har jag ens dissat HM, jag älskar HM.. :-))
Så nu e Kasper super fin, det blev en likadan modell som han hade förra året fast denna var grön :-)

O så har jag jobbat natt, slutade kl 7 i morse.. En tok jobbig gårdag, där jag var ensam i huset med alla familjer efter kl 18.. Elin som jobbar där, gjorde så gott hon kunde för att stötta mig... Såå underbar..
Men blir ju svårt att utföra sitt jobb när man helt plötsligt inte fattar något, hahaha..
O så blev det en halvdan natt eftersom jag inte sov själv.. Men jag e glad, denna natten sov jag i alla fall, förra natten jag jobbade så låg jag vaken i ca 2,5 timme innan jag lyckades somna, sov bara 4 timmar den natten. 


Tjing..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0