Nära nu....

o jag e sååå nervös.... :-/

Så om en stund e det dags att bege sig till skolan igen... O jag har klarat den första kursen galant :-)))
Yeeaay, duktiga jag :-)

Kommer sakna dem 3 finaste såååå oerhört mycket... Ska sova hos en klasskompis, Claudia heter hon, blir spännande. I kväll ska hon laga spagetti o köttfärssås till mig :-)

Blir spännande, men jag längtar redan tills jag e hemma igen..
Så att jag kan få gosa med dessa underbara killar.. :-)



Min alldeles egna underbara familj... Det bästa jag har, mitt liv, mitt allt... Skulle inte Martin vara hemma nu så skulle jag falla ner i gråt med en gång..
Hatar att lämna min familj, även om det bara e någon dag, tycker inte ens om att sova på jobbet för att jag då lämnar dem 3 finaste.

O när jag kommer hem så ska jag ta tag i lite saker, måste göras... O så ska jag tvinga mina 3 killar att gosa med mig dagarna i ända ;-)

Nu e det dags att kolla in plattformen o se så allt ser bra ut där, sen e det dags att hämta Jonas i skolan, min stooora prins.. :-)

O Sandra, du frågade vad vi fått för hjälp ang Jonas talsvårigheter, o jag ska svara på dem i kväll :-) Har knappt hunnit sitta vid datorn dem senaste dagarna, händer ju så mycket nu :-))

Nu drar jag..

Tjing.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0