Shopping....

Jag fullkomligt älskar nätshopping... Idag kom en del av Jonas julklappar o så har jag köpt mig en skrivare :-)) Det e nästan vuxenpoäng på en sån, hahaha..

Så ska ta ett kik på den om en stund, eller i morgon.. E rätt trött idag..
Sov bara 4 timmar på jobbet i natt...  Kunde inte somna, o när jag legat vaken i sängen i 2 timmar började jag bli förbannad på riktigt..
Värt o ligga i sängen i 2 timmar om man ändå inte sover..

Så det var ju lagom kul när kl ringde kl 06:30...

Men men, nu e jag hemma en stund i alla fall... Snart ska vi i väg till våra vänner Jeannette o Magnus, blir nog en väldigt mysig kväll...
O så har jag jobbat med vännen Eva idag, kul.. Synd bara att det var såååå snurrigt... Jag fattade inget..??

Dags att klä på sig...


Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0