Skit Comhem....

Idag har Comhem krånglat hela dagen, jag höll allvarligt talat på att bli tokig... Men nu så, nu har räkningarna för denna månad blivit betalda :-)
Härligt när det gjort..
O i morgon e det jobb dags för mig, en dagtur för ovanlighetens skull... Blir spännande :-)
Sen e det dags att mysa med familjen på kvällen...!

Har varit i väg en sväng till Thereses salong o köpt 2 st ögonskuggor o så beställde jag en puder/foundation :-))
Kommer bli såååå snyggt.. :-))

O idag är min lillasyster Sandra här, alltid lika mysigt..

Har även varit ute i snön med Sandra o grabbarna, såå härligt.. O Jonas verkligen kastar sig i snön, han tar sats o kör ett ordentligt magplask i snön med ansiktet neråt o när han tittar upp med snö i hela ansiktet så skrattar han ljudligt :-))
Kasper e väldigt reserverad mot snön, tycker nog mest att den e i vägen, hihi..

O ja, jag e glad, väldigt glad... Men ändå såå trött.. O ja, jag kanske e lite osocial men jag orkar faktiskt inget annat.. Det e så mycket nu med jobb, plugg o familjen, det tar all min tid. 
Men jag gör mitt bästa för att ringa o höra av mig :-)))

Nu ska jag kasta ut Sandra från Jonas rum, han kommer aldrig somna om hon ska sitta där o tjata..:-))

Tjing.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0