Äntligen :-)))))

Ja, då kan jag berätta vad jag hållt på med det senaste.. :-)))

För nu e det heeelt klart....
Men som jag har längtat o väntat.... Åhhh, sååå mysigt.. :-)



Nu e den här... Kaspers nya barnvagn.. :-)

O ja, jag har bestämt att denna vagnen e den sista, om den nu inte går sönder.. Var ute o gick länge med den idag - Heelt fantastisk att köra..
(Inte den nyaste modellen men den nyare modellen e sååå plastig o jag har fått nog av alla plastiga skitvagnar, hahaha...
Jag vill ha material som funkar o som inte går av.!)

Underbart.. :-)

Jag klarade inte av trehjulingen, den ville bara välta när jag körde den, hahaha... Aldrig mer en trehjuling..!!!

Så ni som undrat, kan nu slappna av.. ;-)

Tjing..



Kommentarer
Eva

Haha som jag har väntat på denna hemlighet. Tack, nu vet jag att du har en ny vagn. Kram på dig hunny

2010-10-08 @ 21:24:17
URL: http://regeenas.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0