Fredagsmyys...

I dag började dagen med att vi lämnade barnen på skola o dagis, sen begav jag mig i väg på en hurtig promenad, o efter det tog jag en kaffe hos vännen Marie o hennes lilla Ebba :-)
Sen hem för att sätta mig ner med studierna, det lilla jag kan innan böckerna kommit.. Nu har jag lite lunch paus :-)

Har funderat på om jag ska börja gymma lite igen.. Har ju lite tid på morgonen när jag lämnat barnen, vi hade en föreläsning på skolan, en tjej som pratade om hur viktigt det e att ta hand om sig själv, för den egna hälsans skull.. O att träning i all form ska ingå i vår utbildning fastän den e på distans..
Så med andra ord e det bara till att börja :-))

Måste ta tag i det... Börja svälla på mig nu, hahaha..!!!

Nu återgå jag till studierna :-))

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0