Gammalt....

Hittade en gammal tröja i garderoben idag, har haft den i ca 3 år o gissar på att den tillhör min lillasyster Sandra egentligen, hahaha...
Jätte fin ju... Synd bara att den e så kort, hade varit snygg till leggings om den varit lite längre :-)

Lägger ut 2 bilder..!
Hade den bara varit liite längre, ni ser ju själva :-(


Ni får ursäkta att korten e lite suddiga, men kameran tar inga bra bilder utan blixt.. O det funkar inte så bra med blixt i spegeln, hahaha..
Hm, kanske ska fundera på om man kan förlänga den lite..

Den e ju lite tajt o jag e ganska bred över höften, o det har jag mina barn att tacka för, hahaha..
Underbara ungar ;-)
E ju bara att gilla läget liksom :-))

Men hemma funkar den fint till leggings :-) får bli min nya hemma-tröja :-)


Tjing..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0