Lite bilder från helgen o veckan som gått..

Först ut e en härlig dansbild från festen i helgen ..
Min fina Martin o hans kusin :-)

Jonas o Martin spelar med Jonas puttekulor :-) Vilket liv det var, hahahaha..!!

Kaspers stooora kärlek :-)

O så lilla pussmunnen.. :-)

O en liten pose :-))

O så tog bananen slut... Sååå söt.

Min underbart fina sambo :-)))

Vi gör ett tappert försök att ta en bild på oss ihop, hahaha... Gick sådär om jag får säga det själv :-D

Sådär...
Det var lite bilder :-))
O i morgon kommer det mera.. Jonas skola har nämligen Halloween tema i morgon... :-)))

Nu ska jag glo på teve lite.. E såå trött idag..!!!


Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0