Min resa...

Ja, jag har som sagt varit på en liten tripp till Lund.. En häftig men väldigt läskig upplevelse, sååå läskigt att vara heelt själv i en stad som man aldrig satt sin fot i..
Men jag tog mig till det B&B där jag skulle sova dem 2 nätterna o jag lyckades även hitta till skolan, hahaha...

Först ut e några bilder på mig i mitt lilla rum där jag sov :-D
Min säng :-)

Det lilla skrivbordet :-)

Jag :-D


O så lite bilder på fina, tokstressiga Lund :-))
Domkyrkan..

En av deras bussar som går ca 1 gång i sekunden, hahaha..

O slutligen en liten bild på fina Lund :-)
Här gick jag några gånger fram o tillbaka i väntan på att det skulle bli kväll så att jag kunde sova :-)
 
Får bli fler bilder efter nästa besök i Lund..

Nu ska jag snart kila i väg till min vän Michis, sen hämta Jonas i skolan..
Åhh, jag längtar efter helgen, ska bli underbart att få umgås med grabbarna lite.. Var väldigt plågsamt för mig att vara borta från dem..
Första natten så kunde jag inte sluta gråta, längtan hem var enorm.. Men, nu e jag hemma igen o jag fullkomligt älskar det..
Kommer göra såååå ont att behöva lämna dem nästa gång det e träff i Lund :-(

Nä, nu ska jag kila.. Får skriva mer sen. :-)

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0