Minne som en teflonpanna ;-)

Ja, jag e så fruktansvärt glömsk.. Förlåt kära Anki för att jag glömde ringa upp idag, men det har minsann varit fullt ös här hemma...
Ja, jag glömmer alltid bort när jag har lovat att höra av mig o även när jag bestämt träff med någon.. Så e man smart så gör man som min vän Jenny, hon brukar höra av sig strax innan vi bestämt träff, så att jag i alla fall e lite förberedd, hahaha...

Ja, nog om mitt dåliga minne...

Idag har jag o Kasper varit på långpromenad :-) Jonas var i Skövde med sin moster Sandra.. Dem shoppade lite presenter inför i morgon när fina Thea ska ha sitt 6-års kalas.. Tänka sig att hon e hela 6 år på måndag.. Ja, tiden går minst sagt fort..
O så har vi haft vännerna Michis o Thea här en stund på kvällen, trevligt :-)

Har fått såååå fina kläder av svärmor idag, mina killar kommer vara snyggast på kalaset i morgon o så har jag oxå shoppat lite förstås :-)
Lägger ut lite bilder i morgon :-)

Nu e det dags för ett glas vin framför teven.. Mmm, ska bli gott. :-)


Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0