Orolig...?

E lite orolig för en vän.. En av min bästa vänner..
Vill inte att det ska vara för mycket, vill att hon ska vara sådär glad som hon alltid e..
Gör ont i hjärtat när man vet att allt inte e som det ska.. :-(

Till dig bästis..!!

Jag e så tacksam för
att jag fått möta dig.
För du e speciell
o värdefull för mig.

Det som gör dig unik
finns i ditt sätt att vara,
din styrka o ditt mod
o allt som du kan klara.

Den kärlek som du ger
i omtanke om andra,
ger lärdom om hur vi
ska vara mot varandra.

Du e en sån person
man lätt kan hålla kär.
Så tack för at du finns
just sådan som du är.

Tänk så betydelsefull du e för mig.. Jag hoppas att du snart mår bättre, att du ringer mig, så vi kan prata..
Vill få finnas för dig..
Bryr mig om dig, du e speciell - glöm inte det gumman..!



Älskar dig..


Tjing..

 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0