Psykiatrisk vård..

Ja, fy i h*vete vad svårt det ska vara att komma igång, o måste uppgifterna vara sååå svåra.. Jag hatar fallbeskrivningar... Om någon e expert på det området, så ring mig... Omedelbart.!!!

Åhhhh, så arg jag blir på mig själv...
Nä, får ta tag i mig själv o göra ett ordentligt försök i morgon..


Idag har vi varit hos svärmor o grattat henne på födelsedagen :-) O så var jag o vännen Jeannette ute på en härlig promenad i morse, det var sååå skönt.. Känns i kroppen efteråt kan jag lova.. :-)

O så har jag trixat lite med nästa års almanacka, såååå skojsigt.!

O nu e det dags för lite soffdegande o fotbollstittande.. Jag har ju spelat idag, så håll tummarna för att jag kanske vinner eller i alla fall inte e helt ute o seglar, hahaha...
Jag "gnäller" så på Martin eftersom han e sååå dålig på att vinna när han spelar, så idag fick jag bestämma, hahaha...
Tror att det kommer bli precis tvärtemot vad jag har spelat bara för det, hahaha..

Nä, nu ska det pussas godnatt med Jonas.. :-)


Tjing..

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0