Rensar garderoben... :-)

Ja, nu ska skiten ut... Hahahaha... Nä, jag säljer av lite kläder som jag faktiskt inte använder, o vissa av dem e oanvända eftersom jag köpte det innan jag blev gravid med Kasper o nu efteråt så passar dem inte längre, dem bara ligger i garderoben o tar plats..
Slänger ut lite bilder...
Vem vet, ni kanske hittar ngt snyggt ni vill ha :-)

Fin tunika storlek M...

Likadan fast i storlek L..

Fin tunika, den faller såå snyggt - men inte på mig :-(
Storlek M..

Linne/Klänning storlek M

Fin T-shirt storlek XS...

Slutligen en tunika storlek M, har en söm strax under bysten..
finare i verkligheten än på bild :-)

Ja, då var det gjort...

Nu ska jag fixa i ordning barnen... Sa till David, Therese o Isabelle o fika, sen blir det middag hos svärmor o hennes Håkan.. :-)

Tjing..


Kommentarer
Mixx

Jag vill ha den öv ersta tunikan! Paxa den åt mig!

2010-10-17 @ 13:38:39
URL: http://mixia.blogg.se/
Eva

Va vill du ha för den översta?

Kram

2010-10-18 @ 07:59:45
URL: http://regeenas.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0