Skola...

Ja, fy vad jag har pluggat... Känns som om jag aldrig kommer bli klar eller nöjd med min arbeten :-( Det e så svårt att veta vad dem verkligen vill ha..
Fick lite pluggande gjort idag när Kasper sov middag i 3 timmar :-) O skickade in ett arbete som jag sen kände att jag hade velat reflektera lite mer på... Inge kul när det känns så..
Så nu hoppas jag nästan på att behöva komplettera så att jag får skriva allt jag vill skriva, hahaha...

O jobbat har jag gjort, som en tok.. Blivit långa dagar o i nästa vecka blir det mer.. Nytt o spännande.. Men samtidigt läskigt..
Men det blir nog bra, ska väl inte vara så svårt att finnas intill o stötta.. Eller.??

O snart e det dags för lite party :-)
Sitter i ordning gjord o väntar på min skjuts... :-) O barnen e ute o promenerar med deras moster Sandra..
E så kul när hon kommer hit o hälsar på, man ser så tydligt på henne att hon älskar dem där små killarna :-)
O dem henne :-))

Har tajta kläder på mig idag, hahaha... Hur ofta händer det..?? Hahahaha... Men men, det får gå.. Jag har ju lite svårt att acceptera min nya "mamma" kropp.. Jag gillar inte förändringar o absolut inte sånna förändringar.. Men men, jag försöker tänka att det e världens finaste grabbar som skapat den :-) då blir den vackrare för en stund i alla fall.. :-)

Nu ska jag kika lite på nätet, sen drar jag.. Hihihihi..!!!!


Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0